chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

کاردستی

وسایل لازم 
دستمال کاغذی
چسب
مقوا
مقداری نمد سفید
قیچی
شیوه ساخت 
برای ساخت این بال های زیبا ابتدا الگوی بال را به هر شکلی که مایل هستید روی مقوا بکشید و دور آن را برش بزنید. روی مقوا را به چسب آغشته کنید و آن را روی یک روزنامه بچسبانید. اطراف روزنامه را برش های ریز ایجاد کنید و لبه ها را بچسبانید. پس از این که چسب ها کاملا خشک شد نوبت به پر های بال است.

کاردستی 

کاردستی با وسایل دور ریختنی

کار دستی با کاغذ

برای پر ها می توانید از دستمال کاغذی سفید یا کاغذ کشی استفاده کنید. دستمال را از گوشه روی هم تا بزنید تا یک مثلث تشکیل شود سپس مقداری آن را چین دهید و در دست محکم فشار دهید تا کاملا خط چین ها مشخص شود. پس از آن از گوشه شروع کنید و تمام قسمت های رویه بال را با این پر ها بپوشانید.

پس از این که هر دو قسمت رویه بال را با پر ها پوشاندید نوبت به قسمت پشت بال می رسد. برای این که کار زیبا تر باشد بهتر است لایه ای از نمد را به اندازه الگوی بال برش بزنید و با چسب به پشت بال ها بچسبانید. وسط دو بال را با مقداری کش 2 سانتی به هم متصل کنید و درجشنها و میهمانی ها از زیبایی وکاردستی و خلاقیت تزیینات دست ساز خود لذت ببرید.


تبدیل تاریخ

دانستن دقیق تاریخ به یک تاریخ دیگر برای همه ما مشکل است بین منظور باید مرجعی باشد که از دقیق بودن آن اطمینان داشته باشیم.

جهت تبدیل تاریخ از شمسی به میلادی یا میلادی به شمسی و قمری و... کلیک کنید.

مرجع سرویس خواب

سرویس خواب های زیبایی برای خرید در سایت های مختلفی وجود دارد اما هر یک از این سایت ها به تنهایی یک برای عرضه محصولات یک تامین کننده است ولی در سایتی وجود دارد که در آن محصولات تامین کننده های مختلفی وجود دارد که بسیار متنوع و جامع است.

برای دیدن سرویس خواب کلیک کنید.