دفاع شخصی بانوان

شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 05:11

در هر موقعیت خطرناکی اولین واکنشی که به طور غریزی به ذهن خیلی از دختران و زنان می رسد این است که فرار کنند و از خطر دور شوند اما وقتی مجبور به رویارویی شوید باید بدانید چطور از خود دفاع کنید. به گزارش نشریه اینترنتی نوجوان ها به نقل از پایگاه اینترنتی WSJ، تیم لارکین در کتابی با عنوان "راهنمای کلیدفاع شخصی زنان" به آموزشدفاع شخصی بانوان پرداخته است که می تواند در شرایط خطرناک به زنان کمک کند. تیم لارکین در این ویدئو سه حرکت ساده ولی بسیار موثر که می تواند به زنان کمک کند را آموزش می دهد. امیدواریم هرگز مجبور به استفاده از این فنون نشوید. توجه داشته باشید که هرگز این فنون را در منزل و روی دوستان و بستگان خود آزمایش نکنید. تمرین این فنون باید زیر نظر مربی و در باشگاه ورزشی انجام شود.

 ورزش دفاع شخصی بانوان

حرکت اول

با ساعد خود، محکم به گلوی فرد مهاجم ضربه وارد کنید. برای این کار از وزن و نیروی بدن خود نیز استفاده کنید و فرد مهاجم را به عقب پرتاب کنید.

حرکت دوم

وقتی ضربه اول را وارد کردید مهاجم در وضعیتی قرار می گیرد که منطقه شکم آن به راحتی و بدون دفاع در دسترس شما قرار گرفته است. حالا وقت این است که با آرنج به شکم وی ضربه بزنید. برای وارد کردن این ضربه نیز از وزن بدن خود استفاده کنید.

حرکت سوم

پس از این که حرکت دوم را وارد کردید فرد مهاجم در وضعیتی قرار می گیرد که پاهای وی باز است و الان وقت این است که با ساق پا به بین پاهای وی ضربه زنید. بلافاصله پس از این ضربه همچنین می توانید یک ضربه دیگر با زانو به شکم مهاجم وارد کنید. پس از وارد کردن این فنون به اندازه کافی زمان خواهد داشت تا از محل خطر فرار کنید. این فنون در ویدئوی زیر به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شده است.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.