chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

9 ایده برای رختخواب تاج مخملی

9 ایده برای تخت خواب هایی با تاج مخملی

تخت های مبله شده و تاج های با روکش پارچه در حال حاضر راه خود را به بسیاری از اتاق های خواب ما می رسانند و لوکس ترین آنها هم مخملی نرم و ابریشمی است. برای اثبات نکته ما، اتاق های مورد علاقه مان را که دارای تخت های مخملی و سرامیک هستند، جمع می کنیم. فقط نگاه کنید که چگونه این ماده هر فضایی را تغییر می دهد

واضح و روشن بیاندیشید: مبلمان های چوبی زیبا و فرش زمینی به این اتاق گرما می بخشد، اما طراحان ابعاد روشن تری به آن داده اند. یکی از این موارد درهایی به رنگ آبی است، اما در واقع تخت آبی مخملی نگاه ها را به خود جذب می نماید. پایه ی مخملی مورد مناسبی برای جذب نگاه ها در مقابل پس زمینه ی خاکستری رنگ و بافت نرم و مخملی خطوط مستقیم مربوط به مبلمان هایی که در وسط اتاق قرار دارند، می باشند.

تاج تخت 5
کنجکاو باشید: این بالین بلند برای تنکیه دادن بسیار مناسب می باشد، اما سطح بزرگی مثل این می تواند در اتاق تناسب ایجاد کند. گوشه و کنارهای منحنی به کمک هم می آیند، زیرا می توانند فضای بزرگی را به هم مرتبط سازند و احساس راحتی را به اتاق منتقل کنند. و تضادی که تجت خوای با روکش سفید پنبه ای به بافت نازک ان می دهد را می پسندیم.

تاج تخت
روکش های مخملی را به جای دیگری نیز ببرید. در این اتاق خوای هوشمند، مالکان مخمل خاکستری تیره را برای سر تخت انتخاب کرده اند، که تناسب خوبی با دیوار خاکستری روشن دارد. این مورد پس زمینه ی مناسبی برای وسایلی به رنگ آبی روشن و همچنین رنگ ذغالی می باشد. برای مرتبط ساختن سر تخت خاکستری و موارد سایه روشن، طراحان از مخمل برای بالش ها و صندلی آبی استفاده کردند.

تاج تخت 8
یک گوشه دنج ایجاد کنید. اگر تخت خوابتان در گوشه اتاق قرار دارد، چرا به جای یک سر تخت، دو سرتخت اضافه نمی کنید؟ و اگر می خواهید گوشه ای که تخت شماست بسیار دنج و راحت باشد، از مخمل برای روکش آن استفاده کنید. دوتاج تخت این تخت خوای بی نظیر را جادار و لذت بخش می کند که، می تواند مکان عالی برای خواندن کتاب باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.