chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

انتخاب فرش اتاق

نحوه انتخاب فرش برای اتاق خواب

فرش پشمالو،فرش مخملی چیزی شگفت انگیز است که با اضافه کردن گرما همه چیز برای آرامش را فراهم می آورد.

ما از سه کارشناس خواسته ایم تا درباره آنچه که شما نیاز دارید برای کف اتاق خواب خود بدانید در اختیار شما قرار دهند.

فرش10

چرا فرش؟

اتاق خواب جای امنی برای اکثر ماها می باشد- جاییکه می توانیم در آن از روزی که گذرانده ایم فرار کنیم و یا خود را برای روزهای بعد شارژ نماییم. معمار داخلی می گوید: احساس آرامش نسب به فرش زیر پایمان بهتر از حس نرمی آن است. فرش ها لایه ای از نرمی و گرمی را به همراه دارند که اغلب اوقات زمین سفت چیزی شبیه آن را به شما نمی دهد.

و برخلاف قسمت های شلوغ خانه، مانند راهرو و اتاق افراد خانواده، که مکان هایی هستند که عملا انتخاب های مربوط به طراحی را کنترل می کنند، اتاق خواب های مرتب تربه شما این اجازه را می دهند تا از وسایل بهتری مانند فرش های پرزدار و یا پلاستیکی استفاده نمایید.

مدیر گروه بازاریابی می گوید: اکثر مشتریان ما فرش هایی برای اتاق خواب های خود انتخاب می کنند، که نسبت به فرش های مربوط به سایر قسمت های خانه، لوکس تر و شیک تر می باشند.

رنگ ها

طراح می گوید: رنگ های تیره تر این روزها در فرش های اتاق خواب ها غالب شده اند. امسال همه چیز مربوط به ایجاد فضایی دنج و لوکس در اتاق خواب اصلی می باشد، که مکانی به دور از سایر بخش های خانه است. درنتیجه، ما این رنگ های تیره را در فرش ها می بینیم.

طراح داخلی با این امر موافق است. او می گوید: گاهی اوقات، بافت شن و ماسه بر این امر غالب است. اما در حال حاضر، گزینه های بسیار زیادی به رنگ طوسی در فرش ها وجود دارد که، برای اتاق خواب بسیار مناسب می باشند.

فرش9

در زمان انتخاب رنگ، طراحی اتاق خواب را در نظر بگیرید

زمانیکه فرش را انتخاب می کنید، رنگ مهم ترین عامل برای انتخاب درست می باشد، لازم است که با سایر رنگ ها ترکیب شود و عناصر دیگر مربوط به بافت اتاق را تکمیل نماید. درباره ی رنگ، دیوارها، تعمیر پنجره ها، سبک مبلمان، و حتی سرویس خواب فکر کنید. به این موضوع توجه کنید که نقطه ی اصلی اتاق کدام است، و به دنبال فرشی باشید که به جای اینکه بر اتاق غالب باشد، آن را کامل نماید.


خرید آنلاین صندلی راک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.