chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

آشپزخانه جزیره ای

آشپز خانه چزیره ای

آشپزخانه با کابینت جزیره ای از طراحی های مدرن کابینت به حساب می آید.این مدل طراحی بسیار زیبا و در عین حال به صرفه از جهت فضا و استفاده است.در ادامه اسن مطلب با این نوع کابینت ها آشنا شوید.

برای طراحی آشپزخانه با کابینت جزیره ای یک میز در وسط آشپزخانه قرار میگیرد که میتوان از آن برای قرار دادن سینک ظرفشویی،گاز،میز ناهار خوری،کابینت و دکور استفاده کرد.

ارتفاع کابینت جزیره ای بین 90 سانتی متر تا 1 متر است.

انواع شکل کابینت جزیره ای

البته کابینت جزیره ای شکل تعریف شده ای ندارد ولی به طور معمول به اشکال مربع،مستطیل،ال مانند و... میتوان آن را طراحی کرد.

-اگر میخواهید که فضای داخلی آشپزخانه را قسمت بندی کنید از کابینت جزیره ای ال میتوانید استفاده کنید.

جزیره

-از کابینت جزیره ای می توان به عنوان کانتر هم استفاده کرد که با در نظر گرفتن صندلی های مناسب می توان از آن استفاده کرد.

-برای کابینت جزیره ای میتوان نشیمن در نظر گرفت برای این کار طراحان کابینت های جزیره ای را متحرک می سازند تا در هنگام استفاده این نشیمن ها که به صورت پنهان است رابیرون کشیده و از آن به عنوان جایی برای نشستن استفاده کرد.

کابینت جزیره

-کابینت های جزیره ای بسته به فضایی که دارید به شکل ها و طرح های مختلفی در می آیند و همچنین می توان از آن به عنوان میز ناهار خوری نیز استفاده کرد.

نکته قابل توجهی که در این کابینت ها وجود دارد این است که چون به کل فضای خانه دید دارد باید حواستان به مرتب بودن آن باشد.

-این که شما بخواهید جزیره آشپزخانتان هم رنگ کابینت ها و کفپوش باشد یا متضاد بستگی به سلیقه شما دارد و در هر دو باز هم کابینت های جزیره ای زیبایی خود را دارند.


انواع تشک از نظر ساخت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.