chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

کاربرد دیوارهای نیم قد

چگونه یک فضای باز را با دیوارهای کوتاه تقسیم بندی کنیم؟

آیا فضای باز را ترجیح می دهید، ولی هنوز این حس کامل نیست؟ اگر این حس بزرگ را درباره ی نور اضافی، و مناظر بیرونی دارید، اما نمی دانید که چطور منطقه ی مورد نظرتان را تقسیم کنید، می توانید در اینجا از دیوار کوتاه استفاده نمایید.
همانطور که عکس های زیر نشان می دهند، یک دیوار کوتاه افقی و یا عمودی،بدون محصور کردن نقطه ای، می تواند این تفکیک را انجام دهد تا هم یک طراحی معاصر را انجام دهد و هم به نیاز برای یک محیط مناسب، کمی حریم خصوصی، و مکانی برای قرار دادن مبلمان و یا آویزان کردن وسایل را برآورده کند.کشیدن خط. در این فضای باز، یک دیوارکوتاه منطقه ی مربوط به نشستن و غذا خوردن را جدا می کند، به طوریکه صندلی ها در این فضای باز به خوبی جا می گیرند و فضای غذاخوری از آن جدا می شود. دیوارها نیز نقطه ای را برای نمایش موارد مورد علاقه بوجود می آورند. مورد دیگری برای تقسیم بندی فضای باز نیز در اینجا اشاره شده است. تخت خواب روی زمین قرار دارد، نزدیک به شیشه است اما توسط آن مسدود نشده است، بنابراین از اتاق نشیمن جدا بوده و در کنار آن قرار دارد، که سطح دیگری را به خانه اضافه می کند.

دیوار نیم قد
گرم بودن هر دو طرف: دیوار تقسیم گر در این اتاق به جای اینکه افقی باشد، عمودی است. مجددا، این دیوار منطقه ی مناسبی ا در فضای باز بوجود می آورد. مزیت آن،شومینه ی داخلی می باشد، که دو طرفه بوده و نقطه ی دنجی برای این مکان و فضای پشت آن می باشد. فضای کناری برای ذخیره کردن چوب نیز امکان داشتن نگاهی اجمالی از یک مکان به مکان دیگر را با حسی آزاد فراهم می آورد.

دیوار نیم قد1
استفاده از یک ابزار چند منظوره: در این اتاق خواب و فضای حمام، دیوار تقسیم کننده به صورت سربرگی است که امکان دسترسی حمام به یک طرف را فراهم آورده و باعث دیده شدن سقف کاذب می شود. توجه داشته باشید که چگونه این دیوار با یک پانل شیشه ای جفت شده و امکان عبور نور را فراهم آورده است. این استراتژی فضایی را برای اقلامی بوجود می آورد که روی دیوار نصب می شوند، مانند چراغ هایی که در کنار تخت نصب می شوند. دیوار نیم قد2

ساخت مکانی برای لباس ها: در این اتاق خواب، مکان مخصوص تعویض لباس در پشت دیوار کوتاه قرار دارد (برای دیدن بخش های دیگر به عکس بعدی نگاه کنید). این دیوار بازهم وظیفه ای دوگانه به عنوان یک صفحه ایفا می کند، درحالیکه کمد لباس ها از اتاق خواب قابل دیدن می باشد. فرش ایت اتاق را ببینید. طرحی نرم آن برای درمان پاها مناسب بوده و سبب بهبود زود هنگام آن می شود.

دیوار نیم قد3


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.