chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

4 طرح متفاوت دست ساز برای 4 جای مختلف خانه

4 طرح متفاوت دست ساز برای 4 جای مختلف خانه

همانطور که در مقالات اخیر گفته شد دست ساز ها و خلاقیت ها بسیار لذت بخش است زیرا نیجه ای زیبا را به وجود آورده و حس زیبایی دارد که وسیله ای زیبا و کاربردی یا حتی دکوراسیونی زیبا را با دست خودمان خلق کنیم.

این کار علاوه بر حس لذت از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و در نهایت یک کار خاص را در اختیار ما میگذارد کاری که در هیچ بازاری وجود ندارد و تنها با دستانمان خاص خودمان ساخته شده است.

در این متن میخواهیم با چند عکس آموزشی دوباره ایده هایی برای خانه، حیاط و ... بدهیم.

1.چطور جا لیوانی در آشپزخانه بسازیم؟

ساخت جا لیوانی با چوب و گیره آویز همانطور که در تصویر میبینید بسیار ساده است و عکس گویای همه ی مراحل ساخت آن است. این جا لیوانی زیبا و ساده هم زیبایی به آشپزخانه می دهد و هم کار را بسیار آسان می کند.

جا لیوانی

2.چطور در باغ یا حیاطمان جایی برای دور هم بودن بسازیم؟

معمولا باید قسمتی از باغ یا حیاطمان را به دورهمی هایمان اختصاص دهیم. حال برای این کار طبق تصویر به صورت دایره یا هر شکلی که دلخواهتان است را به مساحت مناسب یک قسمت از باغ را خالی کرده (منطور اینکه به خاک و سطح صافی برسانید) و سپس با سنگ هایی که تهیه کرده اید با سیمان آن قسمت را پر کنید و دورتا دور فضا را با آجر تزئینی بچینید و در نهایت میز و صندلی هایمان را آن قسمت می گذاریم.

باغ

3.چطوردر تراس باکس گل درست کنیم؟

و باز هم میتوانید با مقداری چوب و ابزار برش و چسبیدن چوب به راحتی طبق تصویردر گوشه ای از تراس خانه تان باکس گل زیبایی را خلق کنید و از آن لذت ببرید.

باکس گل

4.چگونه در کنار مبل میزی برای کارهایمان داشته باشیم؟

این یک مشکل عمده است که بر روی مبل گاهی نمیتوانیم یک یوان نوشیدنی بنوشیم حال اگر به تصویر نگاه کنید میبینید که باز هم چگونه با چند تکه چوب می توان به یک میز کاربردی در کنار مبل رسید.

میز1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.