chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

آموزش دست سازهای زیبا برای هدیه دادن

آموزش دست سازهای زیبا برای هدیه دادن
ایده های هدیه دادن بسیار کم است و ما همیشه در فکر دادن هدیه زیبا و خاص به عزیزانمان هستیم.گاهی حتی برای کادو پیچ کردن هدیه ها هم بسیار دچار مشکل می شویم، چرا که گاهی برای بعضی از افراد زندگیمان دوست داریم خودمان تا حد زیادی هدیه را ساخنه باشیم.
قوطی های خاص برای وسایل آرایش بسازیم.
برای این کار میتوانیم حیوان های پلاستیکی کوچک اسباب بازی خریداری کنیم و آن ها را با چسب به درب شیشه های اضافی سس یا خیار شور بچسبانیم حال آن ها را با اسپری رنگ دلخواه بزنیم میبینیم که چه زیبا و خاص میشود.

قوطی

قوطی1
تابلو نقاشی زیبا بسازیم
در این ایده فقط به یک دسته برگ درخت، اسپری رنگ و بوم نقاشی نیاز داریم. دسته ی برگ را روی بوم گذاشته و با اسپری همه جای آن را رنگ میزنیم و در نهایت دسته برگ را برداشته و میبینیم که تابلوی زیبای ما آماده است.

تابلو
جعبه جواهرات بسازیم
با یک کاغذ رنگی یا مقوای نازک طبق تصویر و با این الگوی ساده به راحتی جعبه جواهرات میتوانیم بسازیم. در اینجا ما 2 طرح جعبه جواهرات را برای شما عزیزان آورده ایم.

جعبه جواهرات

جعبه جواهرات1

جعبه جواهرات3
گلدون زیبا بسازیم
بهترین هدیه، دادن گل است حال با شیشه های نوشابه اضافی می توان گلدون خاص و زیبا ساخت و گل های زیبا برای هدیه دادن در آن گذاشت.
شیشه ها را با اسپری رنگ زده به دور آن ها چسب میزنیم و دوباره با یک اسپری دیگر رنگ میزنیم و در آخر چسب ها را در آورده و در نهایت گل های زیبا را در گلدون میگذاریم.

گلدون

گلدون1

گلدون2
کادو پیچ زیبا انجام دهیم
همانطور که میبینید طبق تصویر می توانیم هدیه خود را زیبا و خاص کادو پیچ کنیم کافی است به مراحل آن توجه کنیم.

کادو

کادو1

کادو2

کادو3

کادو4

کادو5

کادو6

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.