chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

ستاره کوبنده


ستاره کوبنده

اکنون به این صدا گوش دهید.این صدا (در فیلم پایین صفحه)برای شما یاد آور چیست؟

بله به نظر می رسد که یک نفر در حال در زدن است گوش انسان نمی تواند همه صوت های جهان را بشنود تنها محدوده ی فرکانس از گفتار انسان را که بین 250 هرتز و 3000هرتز است پوشش میدهد.

صوت های زیر این فرکانس که فرو صوت نامیده میشوند شنیده نمی شوند و صوت های فرا صوت بیشتر بودخ و در فرکانس بسیار بالا قرار دارند.

آنها با تجهیزاتی قابل ضبط هستند که این فرکانس های بالا را درک کند با توسععه علم و فناوری صوت های فرا صوت جهان از جو به سیاره های منظومه شمسی که جزء صوت های با فرکانس بسیار بالا هستند ضبط شده اند .

جلب ترین مورد میان آن ها این است که ستاره ای که توسط دانشمندان به تپ اختر نامگذاری شده در قرآن تحت عنوان ستاره الطارق آمده و بر آن قسم خورده بله این ستاره که (الطارق نلم دارد،صدایی درست مثل صدای در زدن توسط کسی می باشد.

جالب ترین بخش این است که در زبان عربی کلمه الطارق به معنی کلون درب است.

در واقع کلمه الطارق از ریشه فعل طرق سرچشمه می گیرد.

طرق یعنی به شدت کوبیدن و کوبیدن با صدای واضح بر این اساس الطارق اساسا به معنی کسی است که به شدت می زند درست مثل زدن با یک کلون و کلون درب...

چگونه کشف امروز از صوت ستاره،1400 سال پیش به شکل در زدن تحت نام الطارق به معنای کلون درب قابل توضیح است از آنجایی که هیچ علم و فن آوری وجود نداشت؟

اگر قرآن را کلام انسان بدانیم (استغفرلله) باید بپذییم که 1400 سال پیش حضرت محمد (ص) این صوت های فرا صوت را با تجهیزاتی که فرکانس های بالا را درک می کنند ضبط کرده و آنها را الطارق نام گذاری کرده است.

اما هیچ انسانی بر روی زمین نیست که این ایده را بپذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.