chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

12 ایده باغبانی

12ایده باغبانی
در حالی که شما در مورد اهداف سالها فکر میکنید، از اضافه کردن باغبانی به لیست فراموش نکنید. باغبانی می تواندیک راه عالی برای انجام قطعنامه های عمومی مانند خوردن سالم، فعال شدن بیشتر و کاهش استرس باشد در حالی که شما چیزی را که از آن لذت می برید، می تواند باشد. برای به دست آوردن باغ خود به سطح بعدی، لطفا برخی از اهداف
خاص باغ را به لیست خود اضافه کنید.

1. یک درخت میوه بکارید. تصمیم مربوط به سال جدید درباره ی باغچه تان می تواند نتیجه ی بسیار عالی برای تلاش هاینتان داشته باشد. یک درخت میوه- که به شما گیلاس های شیرین، سیب، گلابی، انجیر، آلو، شلیل وهلوی آبدار و یا خرمالو بدهد، شما و باغتان را برای سالی پر از هیجان آماده می کند، این مدت می تواند ده ها سال نیز طول بکشد.
برای شروع، درخت میوه ای را انتخاب کنید که در منطقه ی شما به خوبی رشد کرده و محصول می دهد. این مورد به میزان زیادی از طریق نوع خاک و آب و هوای منطقه ی شما مشخص می شود (تعداد ساعت هایی که دما به زیر 45درجه ی فارنهایت، و یا 2/7 درجه ی سلسیوس می رسد، یعنی بین ماه نوامبر و فوریه). درخت میوه را از گلخانه ی محلی و یا منابع آنلاین معتبر، به جای فروشگاه جعبه های بزرگ تهیه کنید تا این مورد را تضمین کنید که درختانی رادریافت می کنید که برای دمای شما مناسب هستند و در خاک محلی رشد می کنند. همه ی درختان میوه به خوبی رشد می کنند و در محیط هایی با حداقل شش ساعت نور کامل میوه های بسیار شیرینی بار می دهند.

تابستان8
2. حیاط کناری خود را بازسازی کنید. اغلب اوقات مناطقی که در باغچه ها نادیده گرفته می شوند، یعنی حیاط کناری، را می توان به مسیر پیاده روی مارپیچ زیبا، منطقه ی نشیمن خصوصی، و یا –اگر نور کافی وجودداشت- منطقه ای برای کاشت سبزیجات و گیاهان دارویی استفاده کرد.در هوای سالم و پاک می توانید با کاشت، تمیز کردن فضا و یا نصب مسیرهای پیاده روی جدید و یا باغ های میوه شروع کنید. در آب و هوای برفی، ایده هایی را برای حیاط کناری تان در همین زمان و ا زمان گرم شدن زمین برای کندن آن در نظر بگیرید.

تابستان7
3. ترکیب کاشت جدیدی را امتحان نمایید. زمانیکه تغییر در سایر بخش های زندگی خود را می پذیرید، کاشت های روزمره ی خود را نیز در نظر بگیرید و آن را تغییر دهید. به جای گل های سالانه ی رنگی، گل های چند ساله ای را بکارید که، هر سال گل داده و رشد می کنند. در گلخانه کاشت گل ها را انجام دهید، گیاهان را در کنار هم بکارید تا نور و آب یکسان دریافت کنند، و و ببینید که چطور یکدیگر را کامل می کنند. ممکن است با دیدن این ترکیبات شگفت زده شوید. به عنوان مثال، به جفت شدن چشمگیر گیاه زرماری را با برگ های نقره ای آن، و نیز، گل های صورتی طوق دار توجه کنید. اگرچه از بخش های مختلف گلخانه آمده اند، هر دو گیاه با آب کم و نور خورشید کافی به خوبی رشد کرده اند،و دارای اختلافاتی در رنگ شاخه ها و برگ ها و حالت ترکیبی می باشند.

لیست استقبال از بهار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.