chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

خانه هوشمند

چگونه دستگاه های هوشمند خانه را بیشتر قابل دسترس قرار می دهند:
بسیاری از دستگاه های هوشمند، مانند مواردی که در ساختمان ها کار گذاشته شده اند، در خانه هابسیار رایج شده اند، و افراد میانسال متوجه شده اند که، این دستگاه ها می توانند به آن ها کمک کنندتا زندگی ایمن تر و مستقل تری داشته باشند. با خانواده ای از هوز و همسرش سر و کار داریم کهدارای چند نارسایی هستند، تا متوجه این مورد شویم که چگونه تکنولوژی خانهروشی را که آن هامنزلشان را اداره می کردند تغییر داده است.
علاوه بر این، درباره ی سایر دستگاه های هوشمندی بیاموزیم که در اطراف محیط خانه استفادهمی شوند و به کاربرد این دستگاه ها در فروشگاه ها پی ببریم و به پیشرفتی که در کمک به ما با بالارفتن سنمان ارائه می دهد بپردازیم.
چگونه یک زوج از تکنولوژی هوشمند استفاده می کنند: هوزر تونی لیزی از همسر خود، بث،یک آمازون اکو به عنوان هدیه دریافت کرد. این هدیه قرار بود تنها یک ابزار جالب در خانه باشد،اما این زوج در دهه ی 60 زندگی خود سریعا متوجه شدند که این ابزار می تواند چیزی فراتر ازیک وسیله ی سرگرم کننده باشد. بعد از اینکه تونی این وسیله را نصب کرد، مهارت از من بپرسرا فعال کرد. این ویژگی، در زمانی که صدا فعال می شود، می تواند درباره ی تماس گیرندگان بهکاربر هشدار دهد. این امر به بث این امکان را می دهد تا به راحتی تونی و یا یک دوست را برای کمک پیدا کند.

اسمارت هوم2

بث 10 سال پیش متوجه شد که مبتلا به بیماری سفت شدن عضلات می باشد. تونیمی گوید: او در راه رفتن مشکل دارد، در دست ها، بازوها و ران هایش لرزهای دوره ای داشته وبه سختی می تواند تعادل خود را حفظ کند. او برای راه رفتن در خانه به واکر نیاز دارد و برایبیرون رفتن از منزل باید از ویلچر استفاده کند. بث به دلیل شرایطی که دارد، در یکی از اتاق هایبیمارستان جدا از تونی می خوابد. تونی می گوید که خوشبختانه دستگاه آمازون اکو همیشه در زمانیکه بث به کمک نیاز دارد در دسترس وی می باشد. به عنوان مثال، اگر بث نیمه شب به کمکاحتیاج داشته باشد، می توناد به دستگاه بگوید: اکو به یک نفر بگو تا تونی را صدا بزند. سپس، تلفنتونی زنگ می خورد و این پیام در آن ظاهر می شود: بث به کمک احتیاج دارد. در ابتدا این گزینهرایگان بود، اما برای تماس هایی که بیش از ده بار در ماه گرفته می شود هزینه ی اندکی اخذ میگردد. تونی به عنوان یک پشتیبان، گزینه ی تماس از دست رفته را نیز فعال کرده است. بنابراین،حتی اگر گزینه ی قبلی جواب ندهد، بث می تواند به راحتی به جای آن از گزینه ی دیگر استفاده کند.تونی می گوید که هر دوی این موارد در چند ثانیه کار می کنند تا به او هشدار دهند. طبق اظهاراتتونی، هر دو گزینه ی هشدار، کاملا قابل اطمینان می باشند. او می گوید که گزینه ی اول در 99درصد مواقع بی نظیر عمل می کند و گزینه ی دوم 90 درصد جواب می دهد.
از زمانی که آن ها این دستگاه را نصب کرده اند، یک دستگاه اکو دات هم برای اتاق نشیمن خریدند. ابن دستگاه های هوشمند نیز می توانند به سایر لوازم خانه، مانند لامپ ها، متصل شوند.

اسمارت هوم4
تونی دو شاخه ی هوشمند را با کمتر از 30 دلار خریداری کرد و یکی از آن ها را در اتاق بث نصب نمود. تونی می گوید: بث زمانیکه وارد اتاق می شود می گوید اکو لامپ را روشن کن. وزمانیکه از اتاق خارج می شود از آن می خواهد تا لامپ را خاموش کند. روش نصب آن نسبتاراحت و ساده می باشد. توجه داشته باشید که هر کاری که تونی می کند پیش زمینه ای در سیستمکامپیوتری دارد. اگر در زمان نصب با مشکلی مواجه شدید، برنامه شما را به راحتی به ابتدای روشنصب باز می گرداند. اگر این کار جواب نداد، می توانید همیشه با شماره ی پشتیبانی کارخانه تماسبگیرید و آن ها شما را برای نصب راهنمایی خواهند کرد. تونی می گوید که مادر 87 ساله ی بثیک دستگاه اکو خرید و من همیشه می توانم در کمتر از 15 دقیقه برای نصب به او کمک کنم. تونیو بث نیز ایمیل هایی را که به صورت هفتگی از شرکت اکو دریافت می کنند بررسی می نمایند تادریابند که چه موارد جدیدی در دسترس قرار گرفته است. تونی می گوید: مورد بعدی که در فهرستوجود دارد، تماس بدون استفاده از دست می باشد، زیرا لرزش دستان این کار را برای بث دشوارمی کند تا از تلفن همراه خود استفاده نماید. نمی توانیم زندگی بدون اکو را تصور کنیم.اسپیکرهای هوشمند به کارهای روزانه کمک می کنند: لیزی ها از اکو استفاده می کنند امااسپیکرهای هوشمند دیگری از شرکت های مختلف در فروشگاه ها وجود دارند، مانند گوگل، سونوز،اپل و لنووو. درحالیکه هر کدام از آن ها ویژگی های خود را دارند، در اینجا چند مثال وجود داردکه بیان می دارند چگونه افراد بزرگسال از دستگاه های هوشمند خود برای کارهای روزمره استفادهمی کنند. فهرست ها: مواردی را با نام بردن از آن ها با صدای بلند به لیست خرید خود از فروشگاهاضافه کنید. این روش جایگزین برداشتن کاغذ و خودکار می باشد، که می تواند برای افرادی که
دارای مهارت کمتری هستند مفید واقع شود. پرسش ها: مستقیما از دستگاه خود سوال بپرسید، مثلاکدام رئیس جمهور در سال 1962 سر کار بود و یا فلان بازیگر چند سال دارد. اگرچه این توالیپرسش و پاسخ محدودیت هایی دارد، استفاده از این مورد می تواند خاطره ی فردی را که دچارزوال عقل شده است تحریک نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.